Optimizacija vsebin na spletu se v osnovi deli na dva dela.

Optimizacija prodajnih tekstov

Optimizacija za spletne iskalnike

Nadalje na optimizacijo za spletne iskalnike, delimo na:

optimizacija, ki se dogaja na vaši spletni strani. V tem primeru gre v večini primerov za pripravo ustreznih tekstov in ustreznih tehničnih rešitev, ki bodo pomagale k boljšemu indeksiranju ključnih besed.

ptimizacija, ki se dogaja izven vaše spletne strani. Tukaj pa v večini primerov izvajamo optimizacijo na dobro kotiranih spletnih straneh, medijih, spletnih časopisih in portalih, ki zagotovijo povezavo do vaše spletne strani z njihovimi relevantnimi vsebinami.

Za dosego obeh ciljev, je pomembno, kako so teksti napisani, koliko je vsebin in predvsem kakšna je ta vsebina. Eno brez drugega je skoraj nemogoče uspešno izvesti.
Naša spletna stran uporablja piškotke za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje. Če kliknete "Nadaljuj", predvidevamo, da se strinjate z uporabo piškotkov. Več informacij lahko najdete v naši politiki o piškotkih in pravilniku o zasebnosti.
Nadaljuj